AEG L70360TL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L70360TL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

hans p 11-12-2011
Geschreven voor: AEG L70360TL

hallo sinds een paar maanden deze bovenlader in mijn bezit, wassen is met deze wasmachine geen straf, mooi stil,elk progamma apart in te stellen, temp,centr,tijdsduur, enzv, makkelijk te bedienen ,wijst zich vanzelf, mooie schone was , ben er heel blij mee, kan hem iedereen aanraden groeten gerda

marjan 007 26-08-2011
Geschreven voor: AEG L70360TL

ik heb deze bovenlader sinds enkele weken. hij bevalt uitstekend! tegenover mijn vorige bovenlader is het verschil enorm, deze maakte bij het centrifuseren een groot kabaal deze wasautomaat is muisstil. verder is de vul capaciteit,en het wasresultaat vele malen beter. het bedieningsgemak is ook een pluspunt erg makkelijk zijn ook de toetsen die je kunt gebruiken om een programma in tekorten
kortom ben ik tot nu toe zeer tevreden. duurzaamheid kan ik natuurlijk nog niet invullen, maar ik kan wel vermelden dat ik altijd aeg stofzuigers heb gehad die zeer lang mee gaan! dus zeker een aanrader!